תלמיד ישיבה תיכונית,
אם בזמן האחרון משום מה אתה לא מרגיש נוח בכיתה,
ואם הלימודים חשובים בעיניך אבל תכל'ס זה משום מה לא עובד,
ואם המצב הזה כבר משפיע על הקשר שלך עם החברים, המורים וההורים ...
קודם כל – ברור שאתה לגמרי לא אשם! מי שמאשים אותך ( ואולי גם
אתה את עצמך) הוא ממש לא מבין את מה שקורה.
וחוצמזה, אין לי ספק, גם אם אני לא מכיר אותך, שיש לך את כל מה שאתה
צריך בשביל הצלחה בחיים וכבוד בחברה!
אני ממש מבין אותך.
זה לא שאתה לא רוצה, ובטוח שאתה לא מזלזל, לא בבית הספר ובטח לא
בהורים שלך. משהו חוסם אותך בלימודים ואתה לא יודע מה, או שמשהו טוב מושך אותך
לסניף או לעבוד או להתנדב, ואף אחד לא מבין את זה, או שאתה נמשך למסכים ומדיות בלי
שליטה ואף אחד לא יודע. ועוד מצבים כאלה. ואתה משלם מחיר גבוה ולא יודע איך יוצאים
מזה למקום טוב כמו שהיית רוצה.
מה שאתה צריך בשביל להתחיל 'לזוז' הוא שינוי מבט. כי האמת היא שהקושי
הזה, הוא כבר התחלה טובה של תהליך ייחודי שלך, שיכול להביא אותך למקום הכי טוב שיכול להיות לך בחיים. זה
כמו מקפצה שנבנתה אישית בשבילך, רק בשביל שתוכל לכבוש את השיא האישי שלך. ובעצם זה
אמור להשפיע לך לטובה על כל החיים. אז אולי קשה לך בינתיים להתבונן כך, אז אני
רוצה לעזור לך. בא לך?
מה שאתה צריך בשלב הזה הוא רק להאמין בעצמך ולהחליט שאתה הולך לעשות
עם עצמך משהו מעשי וטוב. ועוד נקודה למחשבה – מה דעתך ליידע את ההורים שלך?
עד היום כבר עזרתי לכמה אנשים שרצו להגיע אל המקום שלהם בתחומים
שונים. אתה מוזמן להיכנס ל"לקוחות מספרים" ולהתרשם.
הכנתי עבורך ערכה (מידע + תרגילים) שבעזרתה תוכל להתקדם בכוחות עצמך.
כלומר - לעבור מהמקום בו אחרים רוצים לראות אותך אל המקום שלך באמת!
רוצה לנסות?
מלא את פרטי האימייל שלך והחומר ישלח אליך מיד.
בהערכה ובברכת הצלחה,
ישראל וינשטוק
יועץ חינוכי ומאמן אישי
לכבוש את השיא האישי שלך בישיבה התיכונית!